• Inloggen

    E-mailadres:
    Wachtwoord:
    Herinner mij:


    Onze vermelding op http://www.keurmerk.info

    Info

  • Per direct is het voor ons en andere partijen waarbij je beltegoed kan uitbetalen niet meer toegestaan om via bank overschrijving geld over te maken.
    AFM (Autoriteit Financiële Markten) is namelijk van mening dat wij op deze manier een krediet verstrekker zijn welke aan bepaalde regels moet voldoen.
    Zelf zijn wij van mening dat wij dit niet zijn.
    Klik hier voor de nieuwe methode

    Veel gestelde vragen:

    Hoe werkt het systeem?
    De bedoeling van ons systeem is, dat wanneer je nog beltegoed over hebt, je dan bij ons nog een groot deel hiervan kan omzetten naar je bank toe.
    zodra je ingelogd bent zie je in het menu aan de bovenkant onder "beltegoed uitbetalen" de optie "cashen per gesprek"
    Door te bellen naar ons betaalnummer bij de optie "cashen per gesprek" betaal je 1,30 per gesprek
    Op die pagina zie je 2 nummers die je kan bellen (soms werkt 1 nummer niet, dan kan je kiezen voor het andere nummer)
    Je belt dit nummer en krijgt een code voorgelezen.
    deze code vul je in en daarna klik je op de knop "go"
    er is nu een bedrag bijgeschreven in je beltegoedover saldo.
    de vergoeding die je per belletje ontvangt staat in de vergoedingtabel op dezelfde pagina.

    ook is er de mogelijkheid om te cashen per minuut voor de meeste is dit een stukje minder voordelig, de meeste leden kiezen dan ook voor het cashen per gesprek.
    Bij het cashen per minuut bel je naar het op de pagina aangegeven betaalnummer en voor je de code van deze pagina op je telefoon in.
    vervolgens blijf je aan de lijn tot de meter op het scherm vol is. Dit duurt 62,5 minuten!.(als de tijd voldaan is wordt de verbinding automatisch verbroken.)
    Het is belangrijk dat je de pagina niet verlaat. Als de meter vol is komt er een knop in beeld waar je op drukt om de betaling te bevestigen.
    Schrijf altijd je code op. Mocht een betaling misgaan dan kunnen we altijd je betaling achterhalen. Dit gaat het snelst via deze code.
    je kan zodra je saldo hebt omgezet kiezen om een uitbetaling aan te vragen deze kan naar een bankrekening of naar een bitcoin adres


    Ik heb prepaid, kan ik van uw systeem gebruik maken?
    Ja, alle prepaid bellers kunnen gebruik maken van ons systeem

    Ik heb geen prepaid maar een abonnement, kan ik dan ook gebruik maken van uw systeem
    In de meeste gevallen is het antwoord ja, Je kunt dit vrij eenvoudig zelf controleren.
    Kijk op uw oude afschriften of de 090x nummers die u ooit gebeld heeft van uw saldo werd afgeschreven
    Komen de kosten van 090x nummers bovenop uw abonnementskosten, dan kunt u ons syteem niet gebruiken.
    In alle andere gevallen kunt u wel gebruik van ons systeem


    Wanneer kan ik een uitbetaling aanvragen?
    Je kan op dit moment een uitbetaling aanvragen als je saldo �1ct of meer is

    Waarom is die uitbetaling pas de volgende maand? Het is een kleine moeite om het bedrag even over te maken, gaat tenslotte niet over honderden euro's
    Onze streef uitbetaal datum is de 15e van een maand.
    Rond deze datum betalen we iedereen uit die de gehele maand ervoor (dus tussen de 1e en laatste dag van de voor gaande maand) een uitbetaling heeft aangevraagd.
    heb je op 1 januari een aanvraag gedaan dan proberen we je uit te betalen rond 15 februari.
    heb je op 31 maart een uitbetaling aanvraag gedaan dan proberen we je uit te betalen rond 15 April.

    We hebben voor deze datum gekozen omdat we zelf meestal uitbetaald krijgen van onze betaalnummer leverancier rond de 15e van de maand.
    Nu komt het steeds vaker voor dat wij pas uitbetaald krijgen op de 20e of 24e van de maand. Reden hiervan is dat er helaas steeds vaker geprobeerd wordt om fraude te plegen.
    En de providers meer tijd nodig hebben om deze pogingen er tussen uit te filteren.
    Wij betalen nooit eerder uit dan dat we het geld van onze betaalnummer leverancier hebben ontvangen. en in deze gevallen zou je dus later uitbetaald kunnen worden.

    Alleen op deze manier kunnen we onze eerlijke leden altijd garanderen dat ze uitbetaald krijgen.
    We hebben vele concurenten voorbij zien komen de afgelopen 12 jaar die eerder uitbetaalden en daardoor uiteindelijk door fraudeurs geen geld meer hadden om hun leden uit te betalen.


    Ik heb een uitbetaling aangevraagd, wanneer krijg ik het bedrag gestort op mijn rekening?
    Bij je aanvragen staat vermeld wanneer het uitbetaald word.
    In de regel is het zo dat alle aanvragen die in een maand gedaan zijn tussen de 10e en 15e van de maand daarna worden uitbetaald.


    Wat krijg ik per belletje?
    Je krijgt per belletje tussen de 75ct en 86ct gestort.

    Wat kost een belletje naar jullie 090x nummer?
    de kosten zijn vanuit nederland �1,30 per gesprek plus de kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon, vanuit Belgie zijn de kosten 1,15 per minuut

    Is dit wel legaal?
    Ja!, het is echt legaal, de providers zijn er niet altijd blij mee, aangezien ze liever zien dat je het laat verlopen.
    Maar jij hebt er voor betaald, het is jouw geld, en je mag zelf weten waar je jouw geld aan uitgeeft


    Kan ik achteraf betalen?
    Heb je al een reputatie bij ons opgebouwt dan kan je hiervoor in aanmerking komen. Neem dan via het contactformulier contact met ons op. De helft van je aanvraag blijft dan in je account staan en de andere helft mag je dan via bank binnen 2 weken n ontvangst van je uitbetaling overmaken naar ons

    Ik heb nog andere vragen, hoe kan ik contact met jullie opnemen?
    Vul het contact formulier in en je ontvangt z.s.m. een antwoord terug!